Τα 3 απαραίτητα συμπληρώματα διατροφής για όσους γυμνάζονται εντατικά ή αθλούνται - Ταξίδια Ομορφιας
Taxidia Zohs

Τα 3 απαραίτητα συμπληρώματα διατροφής για όσους γυμνάζονται εντατικά ή αθλούνται

Αθλείστε ή γυμνάζεστε εντατικά; Καταπονείτε το σώμα σας προσπαθώντας να το βελτιώσετε; Οι ειδικοί του Pharm16 μας συμβουλεύουν σχετικά με τα απαραίτητα συμπληρώματα διατροφής που πρέπει να λαμβάνονται κατά την  προσπάθεια καύσης του λίπους, γράμμωσης και ενίσχυσης των μυών.
Πρωτεΐνη ορού γάλακτος
Η  πρωτεΐνη ορού γάλακτος έχει την υψηλότερη κατάταξη σε σύγκριση με άλλες πηγές πρωτεϊνών λόγω της υψηλής περιεκτικότητας της σε λευκίνη. Εξαιτίας  της υψηλής περιεκτικότητας σε λευκίνη, είναι σε θέση να διεγείρει τη μυϊκή πρωτεϊνοσύνθεση μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα από την κατανάλωσή της. Αν ο στόχος είναι να βελτιώσετε τη διάπλασή σας με την προσθήκη άπαχης μυϊκής μάζας, ένα συμπλήρωμα πρωτεΐνης ορού γάλακτος είναι το ιδανικό. Η συνιστώμενη δόση είναι 20-40 γρ. μετά την προπόνηση.
Κρεατίνη
Η κρεατίνη Αυξάνει την άλιπη μυϊκή μάζα και τη δύναμη του σώματος. Βελτιώνει την απόδοση κατά τη διάρκεια της άσκησης και βοηθά στη γρήγορη ανάκαμψη των μυών. είναι ένα ισχυρό συμπλήρωμα που επιτρέπει στο σώμα να προσαρμοστεί στο ερέθισμα του προγράμματος προπόνησης σας.
Πολυβιταμίνες
Οι βιταμίνες δεν είναι άμεσες πηγές ενέργειας, αλλά διευκολύνουν την παραγωγή ενέργειας και την αξιοποίηση της ενέργειας από τους υδατάνθρακες, τα λίπη και την πρωτεΐνη. Μπορούν επίσης να μεταφέρουν οξυγόνο και διοξείδιο του άνθρακα, να ρυθμίσουν την ισορροπία των υγρών του σώματος και να προστατεύσουν τον οργανισμό από οξειδώσεις. Έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι  ήταν προηγουμένως ανεπαρκείς σε ορισμένες βιταμίνες μπορούσαν να βελτιώσουν την απόδοση της προπόνησης τους με τη λήψη ενός  συμπληρώματος βιταμίνης. Ο σκοπός της λήψης ενός συμπληρώματος δεν είναι για να βελτιωθεί η απόδοση της προπόνησης, αλλά για να χρησιμεύσουν ως μια «πολιτική ασφάλειας» προστατεύοντας τον οργανισμό από ανεπάρκειες βιταμινών.

Οι καλύτερες προσφορές ξενοδοχείων στην Ελλάδα!Κάντε κλικ εδώ!
Subscribe to this Blog via Email :
Previous
Next Post »

TOP εβδομαδας