Μάθε πως να πίνεις τον καφέ σου χωρίς να παίρνεις θερμίδες - Ταξίδια Ομορφιας
Taxidia Zohs

Μάθε πως να πίνεις τον καφέ σου χωρίς να παίρνεις θερμίδες



Ήρθε η ώρα να μάθεις τον σωστό τρόπο να πίνεις τον καφέ σου για να μην παίρνεις θερμίδες και σάκχαρα

Coffee Αλλαγή #1 Αντικατάστησε το πλήρες με άπαχο γάλα
Γιατί; Πολλοί αναρωτιούνται αν αξίζει τον κόπο η αλλαγή και η απάντηση είναι ότι –όπως και για πολλά άλλα πράγματα– εξαρτάται. Αν πίνεις 1-2 μικρούς καφέδες τη μέρα, δεν έχει και τόση σημασία το γάλα που επιλέγεις.


Αν όμως παίρνεις το ασβέστιο της ημέρας από μια μεγάλη κούπα latte –ή περισσότερες–, τότε η διαφορά στις θερμίδες μπορεί γρήγορα να μεγαλώσει. Παρά τη σχετική σύγχυση, το γάλα με μειωμένα λιπαρά δεν περιέχει επιπλέον σάκχαρα. Όταν διαβάζεις την ετικέτα με τα διατροφικά στοιχεία στο κουτί οποιασδήποτε μάρκας γάλακτος, η περιεκτικότητα σε σάκχαρα συνήθως αφορά τη λακτόζη (ένα σάκχαρο που υπάρχει φυσικά στο γάλα), όχι πρόσθετη επιτραπέζια ζάχαρη.

Έτσι, το γάλα με λίγα λιπαρά παραμένει μια καλή επιλογή. Προσφέρει πολλά θρεπτικά συστατικά μαζί με λιγότερες θερμίδες και κορεσμένα λιπαρά από το κανονικό γάλα.

Youweekly.gr

Οι καλύτερες προσφορές ξενοδοχείων στην Ελλάδα!Κάντε κλικ εδώ!
Subscribe to this Blog via Email :
Previous
Next Post »

TOP εβδομαδας