Άστο να συμβεί (ποιηση) - Ομορφα Ταξιδια
Ομορφα Ταξιδια

Άστο να συμβεί (ποιηση)



Αγάπα με τις ώρες

που σου λείπω
στιγμές που λες

πως δε σου ανήκω.
_Αγάπα με έτσι απλά

στον πόνο στη χαρά.

Όταν με κυκλώνουν

του τσιγάρου οι καπνοί
το βλέμμα μου σαν πέφτει

σε τέλεια υποταγή
σαν να με φυλακίζουν

σε ισόβια ποινή.
_Αγάπα με ως εκεί.

Έχοντας οδηγό

τους χτύπους της καρδιάς

χωρίς να σε νοιάζει

που και πως θα πας.

Σαν να μην υπάρχει

άλλος προορισμός
μονόδρομος σε αδιέξοδο

δίχως γυρισμό.




Αγάπα με αν το θες

όλες τις εποχές
με ήλιο, χιόνι

σε μαύρες συννεφιές. 
Αγκάλιασέ με

και κράτα με σφιχτά

σαν έρθει του χειμώνα

η παγωνιά.



Στα λάθη μέσα

στις ανάγκες της ζωής

στις ψευδαισθήσεις μου

να ζεις.
Στις στάλες της βροχής μου

να βραχείς
στα μυστικά μου έλα

να κρυφτείς.
_Αγάπα με αν μπορείς.



Κανείς δε θέλω πιανα μου μιλά
μου έχεις γίνει εξάρτηση γλυκιά.
Σαν την καλή μου σ' έχω φορεσιά
λατρεία μου αγάπα με δυνατά.



Βαθιά στα όνειρά μου

αν θέλεις να χαθείς

της μοναξιάς μου

την επαλήθευση να δεις.

Σ' αυτή της μοίρας

τη διαδρομή σαν μπεις

στα όρια της υπομονής

αγάπα με αν μπορείς.

Όταν σε λάθος ίχνη

φαντάσματα κυνηγώ
σαν είμαι καταδικασμένη

σταυρό να κουβαλώ.

Γι' αντάλλαγμα το γέλιο μου

δώρισαν στον καημό

μ' έκαναν στονεαυτό μου

μέσα να μη χωρώ.
_Αγάπα με κι όταν με μισώ.



Όταν τα δάκρυά μου

γεμίζουν τη ματιά
σαν κλαίει η ψυχή μου

που λείπεις μακριά.
Όταν η ανάσα μου

την ανάσα σου ζητά
αγάπα με και φίλα με

ζωή μου τρυφερά.

Όταν στερεύει

της πνοής μου η αντοχή
σαν με αγγίζει

του χρόνου η σιωπή.
Θαρρείς ότι με πνίγουν

του κόσμου οιλυγμοί.
_Αγάπα με αν μπορείς.



Μέσα στα χέρια σου

πρωινά να με βαστάς
θέλω να είσαι

στον αέρα να σκορπάς.
Στο σώμα μου 
αισθήσεις να ξυπνάς.



Όταν την εικόνα

της μορφής σου αναζητώ
τους ύμνους της αγάπης

για εσένα τραγουδώ.
Όταν γίνομαι σκιά σου

και σε ακολουθώ.
_Αγάπα με το δρόμο σου

μη χάσω και χαθώ.



Σαν πάλλονται τα κορμιά μας

γυμνά χωρίς ενοχές
αόρατες σαν μας χτυπούν

του πόθου οιαστραπές.
_Αγάπα με αν το θες.


Όταν το πουκάμισό σου

επάνω μου φορώ
το άρωμά σου έχω

γύρω στο λαιμό.
Όταν λέω με πάθος

πόσο σ' αγαπώ.
_Ανέβασέ με

ν' αγγίξουμεουρανό.


Όταν στα όνειρά μου

η μορφή σουπρωταγωνιστεί
σαν σ' έχω πιο πάνω

κι απ' την ίδια τηζωή.
Μη φοβάσαι τίποτα δε χάνεται

αν δε θέλεις ναχαθεί

ταξίδεψε κοντά μου

και μη μου το αρνηθείς.



_Αγάπησέμε κι άστο να συμβεί.




Οι καλύτερες προσφορές ξενοδοχείων στην Ελλάδα!Κάντε κλικ εδώ!
Subscribe to this Blog via Email :
Previous
Next Post »

TOP εβδομαδας