Once home to the highest cable car in the world, the often cloud-covered summit of Aiguille du Midi in the French Alps reaches just over 12,600 feet above sea level. Its name translated from French means 'Needle of the Noon.' (edwin.11/flickr)
Τοποθετημένο στην κορυφή ενός-12.602 ft. Υψηλής αιχμής στις γαλλικές Άλπεις μήκος οροσειρά του Mont Blanc, η οροσειρά που ονομάζεται για την ψηλότερη κορυφή της Ευρώπης, Aiguille du Midi προσφέρει ένα από τα πιο εκπληκτική θέα σε όλο τον κόσμο.
Και δεν χρειάζεται να ανέβει στο βουνό για να φτάσει εκεί.
Αντ 'αυτού, μπορείτε να κάνετε βόλτα με τελεφερίκ στην κορυφή - μια φορά το ψηλότερο τελεφερίκ στον κόσμο, και ακόμα το ένα με την υψηλότερη κάθετη ανάβαση, από περίπου 3.395 πόδια στο κοντινό γαλλικό θέρετρο του Chamonix σε όλη τη διαδρομή προς την κορυφή.
Μόλις φτάσετε στην κορυφή του βουνού, η ίδια η ερώτηση ικετεύει: Πώς ακριβώς έκανε αυτό το κατάστρωμα παρατήρησης σε (σχεδόν), η κορυφή της Ευρώπης να κατασκευαστεί; Πώς εργάτες χαράξαν σήραγγες και ακόμη και ένα φρεάτιο του ανελκυστήρα μέσα στο στερεό βράχο στην κορυφή, ακόμα και να χτίσουν γέφυρες μεταξύ των craggly κορυφές;
Περιττό να πούμε ότι, οι απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά δεν ήταν εύκολο για τους κατασκευαστές της να απαντήσει, είτε.
Το τελεφερίκ πήρε πάνω από 40 χρόνια για να χτίσει οι εργασίες άρχισαν σοβαρά για την οικοδόμηση ενός τελεφερίκ από το Chamonix στο βουνό γύρω στο 1910, αλλά δεν ήταν μέχρι το 1955 -. Μετά από μια σειρά καθυστερήσεων, εν μέρει χάρη στην World Wars Ι και II - ότι το τελεφερίκ στην κορυφή του Aiguille du Midi ολοκληρώθηκε τελικά.
Προκλήσεις κατασκευής ήταν εξαιρετικά δύσκολο. Να πούμε το λιγότερο. Η βραχώδης, τραχύ βουνό είναι μια από τις ευρωπαϊκές υψηλότερη, και η κατασκευή πήρε επτά ημέρες την εβδομάδα, προσπάθεια, που απαιτεί οι οδηγοί με το καλώδιο κορδόνι πάνω από τρία χιλιόμετρα απόσταση και συμπληρώστε μία από τις μεγαλύτερες ραπέλ στην ιστορία της ορειβασίας να συνδέσετε το καλώδιο το Plan de l'Aiguille σταθμό.
Για να συνδεθει το καλώδιο στη Σύνοδο Κορυφής - της ήταν πάνω από 6.000 μέτρα μήκος - εργάτες σχημάτισαν μια ανθρώπινη αλυσίδα μεταξύ του Col du Midi και την κορυφή του Aiguille du Midi, από την οποία ξετυλίγεται το καλώδιο μέχρι το σταθμό στο Plan de l'Aiguille. Δεν είναι καμία έκπληξη το γεγονός ότι τέσσερις εργαζόμενοι έχασαν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια της κατασκευής.
Σήμερα, μπορείτε να δείτε τρεις χώρες εδώ. Σε μια σαφή ημέρα, μπορείτε να κοιτάξετε έξω πάνω από τις Άλπεις της Γαλλίας, της Ιταλίας και της Ελβετίας από το κατάστρωμα παρατήρησης στην κορυφή του βουνού. Ανάλογα με τον ουρανό, μπορείτε να πάρετε ακόμη και μια γεύση από το Matterhorn , το φημισμένο 14.692-ft. υψηλής αιχμής κατά μήκος των συνόρων μεταξύ της Ελβετίας και της Ιταλίας.
Matterhorn ,
Ατυχήματα συμβαίνουν μερικές φορές. Στα μέσα Μαΐου, 251 άτομα είχαν εγκλωβιστεί για λίγες ώρες όταν ο κινητήρας τελεφερίκ τους έπιασε φωτιά και χάλασε σε περίπου 7.578 πόδια πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, κοντά στο δεύτερο δεύτερο σταθμό του τελεφερίκ. Ένα ελικόπτερο κλήθηκε και έκανε από 40 ταξίδια κάτω από το βουνό και πάλι την επιστροφή των θιγόμενοι επιβάτες για την ασφάλεια, σύμφωνα με TheLocal.fr .
Φτάνοντας στην κορυφή δεν είναι φθηνή. Ένα ταξίδι επιστροφής από κοντά το Chamonix στο Aiguille du Midi και πίσω θα σας θέσει πίσω 50 ευρώ, ή περίπου $ 66 σε αμερικανικό νόμισμα, όπως αυτής της γραφής. Αν θέλετε να συνεχίσετε καλώδιο βόλτα του αυτοκινήτου σας για να το κοντινό βουνό Point Helbronner, ότι το κόστος του εισιτηρίου πάνω από $ 100.
Φέρτε αντηλιακό. Το σαγόνι-ρίψη τοπίο θα σας κρατήσει πιθανότατα έξω στο κατάστρωμα παρατήρησης για ένα μεγάλο μέρος της επίσκεψής σας. Μέχρι εδώ σε υψόμετρο πάνω από 12.000 πόδια, δεν υπάρχει καμία σκιά και τσιγάρισμα έντονο ηλιακό φως, τόσο από τον Ήλιο και αντανακλάται από τον πάγο και το χιόνι στο βουνό.
Αν φυσάει, επιλέξτε μια άλλη μέρα για να πάτε. Ανάμεσα στο δεύτερο σταθμό του τελεφερίκ (στα 2.310 μέτρα, ή περίπου 7.578 πόδια πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας) και το Aiguille du Midi κορυφή, ισχυροί άνεμοι μπορεί να μαστίγιο μέσα από τα βουνά και να κάνουν τη βόλτα επικίνδυνη. Όταν οι καιρικές συνθήκες δεν το επιτρέπουν, ο ανελκυστήρας τελεφερίκ είναι κλειστός .πηγη