διαστημικά απόβλητα κίνδυνος για όλα τα διαστημικά οχήματα, - Ομορφα Ταξιδια
Ομορφα Ταξιδια

διαστημικά απόβλητα κίνδυνος για όλα τα διαστημικά οχήματα,




Περισσότεροι από 500.000 κομμάτια των συντριμμιών, ή «διαστημικά σκουπίδια», παρακολουθούνται, καθώς η τροχιά της Γης. Όλα κινούνται με ταχύτητες έως και 17.500 χιλιόμετρα την ώρα, αρκετά γρήγορα για ένα σχετικά μικρό κομμάτι των τροχιακών συντρίμμια να βλάψει ένα δορυφόρο ή ένα διαστημικό σκάφος.

Η αύξηση του πληθυσμού των διαστημικών αποβλήτων αυξάνει τον δυνητικό κίνδυνο για όλα τα διαστημικά οχήματα, αλλά κυρίως στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό , διαστημικά λεωφορεία και άλλα διαστημικά σκάφη με τους ανθρώπους στο κατάστρωμα.

NASA παίρνει την απειλή της σύγκρουσης με διαστημικά απόβλητα σοβαρά και έχει μια μακροχρόνια σειρά των κατευθυντήριων γραμμών σχετικά με το πώς να αντιμετωπίσουν κάθε πιθανή απειλή σύγκρουσης. Οι κατευθυντήριες αυτές γραμμές, μέρος ενός μεγαλύτερου συνόλου της για τη λήψη αποφάσεων είναι γνωστή ως κανόνες πτήσης, καθορίστε όταν η αναμενόμενη εγγύτητα του ένα κομμάτι από τα συντρίμμια αυξάνει την πιθανότητα μιας σύγκρουσης αρκεί το γεγονός ότι αποφυγής ή άλλα μέτρα για να εξασφαλίσει την ασφάλεια του πληρώματος χρειάζονται . συντρίμμια Orbital


Διαστημικών αποβλήτων περιλαμβάνει τόσο τα φυσικά (μετέωρο) και τεχνητά (τεχνητές) σωματίδια. Μετεωρίτες είναι σε τροχιά γύρω από τον ήλιο, ενώ τα περισσότερα τεχνητά συντρίμμια βρίσκεται σε τροχιά γύρω από τη Γη. Ως εκ τούτου, ο τελευταίος είναι πιο συχνά αναφέρεται ως τροχιακή συντρίμμια.

Orbital συντρίμμια είναι κάθε τεχνητό αντικείμενο σε τροχιά γύρω από τη Γη η οποία δεν εξυπηρετεί πλέον μια χρήσιμη λειτουργία. Τέτοιες συντρίμμια περιλαμβάνει μη λειτουργικό διαστημικό σκάφος, εγκαταλελειμμένα στάδια όχημα εκτόξευσης, η αποστολή που σχετίζονται με τα συντρίμμια και τα συντρίμμια του κατακερματισμού.

Υπάρχουν περισσότερα από 20.000 κομμάτια από τα συντρίμμια μεγαλύτερο από ένα softball σε τροχιά γύρω από τη Γη. Ταξιδεύουν με ταχύτητες έως και 17.500 χιλιόμετρα την ώρα, αρκετά γρήγορα για ένα σχετικά μικρό κομμάτι των τροχιακών συντρίμμια για να καταστρέψει έναν δορυφόρο ή ένα διαστημικό σκάφος. Υπάρχουν 500.000 κομμάτια των συντριμμιών το μέγεθος ενός μαρμάρου ή μεγαλύτερο. Υπάρχουν πολλά εκατομμύρια τεμάχια συντρίμμια που είναι τόσο μικρά που δεν μπορούν να παρακολουθούνται.

Ακόμα και μικρά στίγματα χρώματος μπορεί να βλάψει ένα διαστημόπλοιο όταν ταξιδεύουν σε αυτές τις ταχύτητες.Στην πραγματικότητα μια σειρά από παράθυρα διαστημικό λεωφορείο έχουν αντικατασταθεί, λόγω των ζημιών που προκαλούνται από το υλικό που αναλύθηκε και αποδείχθηκε ότι είναι κηλίδες χρώματος.

"Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για διαστημικές αποστολές προέρχεται από μη ανιχνευτά συντρίμμια", δήλωσε ο Νίκολας Τζόνσον , επικεφαλής επιστήμονας της NASA για την τροχιακή συντρίμμια.

Με τόσα πολλά τροχιακή συντρίμμια, υπήρξαν πολύ λίγες καταστροφικές συγκρούσεις.

Το 1996, μια γαλλική δορυφορική χτυπήθηκε και καταστραφεί από τα συντρίμμια από μια γαλλική πύραυλος που είχε εκραγεί μια δεκαετία νωρίτερα.

Στις 10 Φεβρουαρίου 2009, έναν εν υπνώσει ρωσικός δορυφόρος συγκρούστηκε με και κατέστρεψε ένα λειτουργικό ΗΠΑ Iridium εμπορικό δορυφόρο. Η σύγκρουση προστίθενται περισσότερα από 2.000 κομμάτια από τα συντρίμμια ανιχνευτά με την απογραφή του διαστημικά σκουπίδια.

2007 Κίνας δοκιμή καταστροφής δορυφόρου, που χρησιμοποίησε έναν πύραυλο για να καταστρέψει έναν παλιό μετεωρολογικό δορυφόρο, προστίθενται περισσότερα από 3.000 κομμάτια για το πρόβλημα συντρίμμια.

Παρακολούθηση συντρίμμια

Το Υπουργείο Άμυνας διατηρεί μια εξαιρετικά ακριβή κατάλογο δορυφόρου σε αντικείμενα σε τροχιά γύρω από τη Γη, που είναι μεγαλύτερα από ένα softball.

NASA και το Υπουργείο Άμυνας συνεργάζονται και να μοιράζονται τις ευθύνες για τον χαρακτηρισμό του δορυφόρου (συμπεριλαμβανομένων τροχιακή συντρίμμια) περιβάλλον. Του Υπουργείου Άμυνας Space Network επιτήρησηςκομμάτια διακριτά αντικείμενα τόσο μικρά όσο 2 ίντσες (5 εκατοστά) σε διάμετρο σε χαμηλή γήινη τροχιά και περίπου 1 αυλή (1 μέτρο) σε γεωσύγχρονη τροχιά. Επί του παρόντος, περίπου 15.000 επίσημα καταγραφεί αντικείμενα είναι ακόμα σε τροχιά. Ο συνολικός αριθμός των εντοπισμένων αντικειμένων υπερβαίνει τα 21.000. Χρήση ειδικών επίγειων αισθητήρων και επιθεωρήσεις επέστρεψε επιφανειών μέσω δορυφόρου, η NASA προσδιορίζει στατιστικά την έκταση του πληθυσμού για τα αντικείμενα λιγότερο από 4 ίντσες (10 εκατοστά) σε διάμετρο.

Οι κίνδυνοι σύγκρουσης χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες ανάλογα με το μέγεθος της απειλής. Για αντικείμενα 4 ίντσες (10 εκατοστά) και μεγαλύτερες, οι εκτιμήσεις συνδυασμό και τους ελιγμούς αποφυγής σύγκρουσης είναι αποτελεσματικά στην αντιμετώπιση των αντικειμένων που μπορούν να παρακολουθούνται από το Δίκτυο επιτήρησης του διαστήματος. Αντικείμενα μικρότερο από αυτό που συνήθως είναι πολύ μικρή για να παρακολουθείτε και πολύ μεγάλο για να θωρακιστεί απέναντι. Ασπίδες υπολείμματα μπορεί να είναι αποτελεσματική στην αντέχουν επιπτώσεις των σωματιδίων μικρότερα από μισή ίντσα (1 εκατοστό).

Προγραμματισμός για και να αντιδρά σε συντρίμμια

NASA έχει μια σειρά από μακροχρόνια κατευθυντήριες γραμμές που χρησιμοποιούνται για να εκτιμηθεί κατά πόσον η απειλή μιας τέτοιας στενής πέρασμα αρκεί για να δικαιολογήσει αποφυγής ή άλλα μέτρα για να εξασφαλίσει την ασφάλεια του πληρώματος.

Αυτές οι κατευθυντήριες γραμμές βασίζονται ουσιαστικά ένα φανταστικό πλαίσιο, γνωστό ως το «κουτί από πίτσα" λόγω του επίπεδου, ορθογώνιο σχήμα, γύρω από το διαστημικό όχημα. Η θέση αυτή είναι περίπου ένα μίλι βαθιά κατά 30 μίλια απέναντι από τις 30 μίλια μακριά (1,5 x 50 x 50 χιλιόμετρα), με το όχημα στο κέντρο. Όταν οι προβλέψεις δείχνουν ότι τα συντρίμμια θα περάσει αρκετά κοντά για το ενδιαφέρον και την ποιότητα των δεδομένων παρακολούθησης θεωρείται αρκετά ακριβή, κέντρα ελέγχου αποστολής στο Χιούστον και Μόσχας συνεργάζονται για να αναπτύξουν μια συνετή πορεία δράσης.

Μερικές φορές αυτές οι συναντήσεις είναι γνωστές εκ των προτέρων και δεν υπάρχει χρόνος για να μετακινήσετε το σταθμό ελαφρώς, που είναι γνωστή ως «ελιγμό αποφυγής μπάζα" για να κρατήσει τα συντρίμμια έξω από το κουτί.Άλλες φορές, τα δεδομένα παρακολούθησης δεν είναι αρκετά ακριβής ώστε να δικαιολογούν ένα τέτοιο ελιγμό ή η στενή πάσα δεν έχει εντοπιστεί στο χρόνο για να κάνει τον ελιγμό. Στις περιπτώσεις αυτές, τα κέντρα ελέγχου μπορούν να συμφωνούν ότι η καλύτερη πορεία δράσης είναι να κινηθεί το πλήρωμα μέσα στο διαστημόπλοιο Σογιούζ, που χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά ανθρώπων από και προς το σταθμό. Αυτό επιτρέπει αρκετό χρόνο για να απομονωθούν αυτές διαστημόπλοια από το σταθμό με το κλείσιμο καταπακτές σε περίπτωση μιας σύγκρουσης επιζήμια. Το πλήρωμα θα είναι σε θέση να αφήσει το σταθμό αν η σύγκρουση προκάλεσε απώλεια της πίεσης στη ζωή στηρίξεως μονάδα ή κατεστραμμένων κρίσιμα εξαρτήματα. Το Soyuz λειτουργούν ως σωσίβιες λέμβους για τα μέλη του πληρώματος σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

Το Mission Control έχει επίσης τη δυνατότητα να λαμβάνουν πρόσθετα προληπτικά μέτρα, όπως το κλείσιμο καταπακτές μεταξύ ορισμένων μονάδων του σταθμού, εάν η πιθανότητα μιας σύγκρουσης είναι αρκετά μεγάλη.

Ελιγμούς διαστημόπλοιο να αποφύγετε Orbital συντρίμμια

NASA έχει μια σειρά από μακροχρόνια κατευθυντήριες γραμμές που χρησιμοποιούνται για να εκτιμηθεί κατά πόσον η απειλή μιας στενής προσέγγισης των τροχιακών συντρίμμια σε ένα διαστημόπλοιο είναι επαρκή για να δικαιολογήσουν αποφυγής ή μέτρα για να εξασφαλίσει την ασφάλεια του πληρώματος.

Οι ελιγμοί αποφυγής συντρίμμια προγραμματιστεί όταν η πιθανότητα σύγκρουσης από ένα συνδυασμό φτάνει στα όρια που καθορίζονται στο διαστημικό λεωφορείο και τους κανόνες πτήσης διαστημικό σταθμό. Εάν η πιθανότητα σύγκρουσης είναι μεγαλύτερη από 1 στους 100.000, ένας ελιγμός θα διεξαχθεί αν δεν θα έχει ως αποτέλεσμα σημαντικές επιπτώσεις στην επίτευξη των στόχων της αποστολής. Αν είναι μεγαλύτερη από 1 στους 10.000, ένας ελιγμός θα διεξαχθεί εκτός και αν αυτό θα οδηγήσει σε πρόσθετους κινδύνους για το πλήρωμα.

Ελιγμούς αποφυγής συντρίμμια είναι συνήθως μικρές και εμφανίζονται από μία έως αρκετές ώρες πριν από το χρόνο του συνδέσμου. Ελιγμούς αποφυγής συντρίμμια με το λεωφορείο μπορεί να σχεδιάζονται και να εκτελούνται σε ένα θέμα ωρών. Τέτοιες ελιγμούς με το διαστημικό σταθμό απαιτούν περίπου 30 ώρες για να προγραμματίσουν και να εκτελέσουν, κυρίως λόγω της ανάγκης να χρησιμοποιήσει ρωσικό προωθητήρες του σταθμού, ή τα συστήματα πρόωσης σε ένα από τα αγκυροβολημένο ρωσικά και ευρωπαϊκά διαστημικά οχήματα.

Αρκετές ελιγμοί αποφυγής σύγκρουσης, με το διαστημικό λεωφορείο και το σταθμό έχουν διεξαχθεί κατά τα τελευταία 10 χρόνια.

NASA εφάρμοσαν την εκτίμηση κοινού και αποφυγής σύγκρουσης διαδικασία για επανδρωμένες διαστημικές πτήσεις αρχίζει με την αποστολή λεωφορείο STS-26 το 1988. Πριν από την έναρξη του πρώτου στοιχείου του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού, το 1998, η NASA και το Υπουργείο Άμυνας που αναπτύχθηκε από κοινού και να εφαρμοστεί μια πιο εκλεπτυσμένη και υψηλότερο συνδυασμό πιστότητας διαδικασία αξιολόγησης για τις επανδρωμένες διαστημικές αποστολές αποστολές.

Το 2005, η NASA εφαρμοστεί μια παρόμοια διαδικασία για επιλεγμένες ρομποτικό περιουσιακά στοιχεία, όπως οι δορυφόροι του συστήματος παρακολούθησης σε χαμηλή γήινη τροχιά και Παρακολούθηση και Data Relay Satellite System σε γεωσύγχρονη τροχιά.

Το 2007, η NASA επέκτεινε τη διαδικασία αξιολόγησης συνδυασμό με όλα NASA ευέλικτο δορυφόρους σε χαμηλή γήινη τροχιά και σε 124 μίλια (200 χιλιόμετρα), της γεωσύγχρονη τροχιά.

Κοινή Space του Υπουργείου Άμυνας Κέντρο Επιχειρήσεων (JSpOC) είναι υπεύθυνη για τη διεξαγωγή αξιολογήσεων συνδυασμό για όλα τα καθορισμένα στοιχεία ενεργητικού της NASA, σύμφωνα με ένα προσυμφωνημένο χρονοδιάγραμμα (κάθε οκτώ ώρες για επανδρωμένες διαστημικές πτήσεις οχήματα και καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή και για ρομποτικά οχήματα). JSpOC ειδοποιεί NASA (Διαστημικό Κέντρο Johnson για επανδρωμένες διαστημικές πτήσεις και το Κέντρο Διαστημικής Πτήσης Goddard Space για ρομποτικές αποστολές) των συνδέσμων που πληρούν καθορισμένα κριτήρια.

JSpOC καθήκοντα το δίκτυο επιτήρησης του διαστήματος για τη συλλογή πρόσθετων δεδομένων παρακολούθησης σε ένα αντικείμενο απειλή για τη βελτίωση της ακρίβειας συνδυασμό αξιολόγησης. NASA υπολογίζει την πιθανότητα σύγκρουσης, που βασίζεται miss απόσταση και την αβεβαιότητα που παρέχεται από JSpOC.

Με βάση συγκεκριμένους κανόνες πτήσης και λεπτομερή ανάλυση κινδύνου, η NASA αποφασίζει εάν ένας ελιγμός αποφυγής συγκρούσεων είναι απαραίτητη.

Εάν ένας ελιγμός απαιτείται, η NASA προσφέρει προγραμματιστεί μετά ελιγμών τροχιακή δεδομένα JSpOC για τον έλεγχο των βραχυπρόθεσμων σύνδεσμοι. Αυτή η διαδικασία μπορεί να επαναληφθεί αν η σχεδιαζόμενη νέα τροχιά βάζει το όχημα της NASA σε κίνδυνο μελλοντικής σύγκρουσης με τον ίδιο ή άλλο αντικείμενο χώρου.

-

On The Net:
NASA



Πηγή: NASA

Οι καλύτερες προσφορές ξενοδοχείων στην Ελλάδα!Κάντε κλικ εδώ!
Subscribe to this Blog via Email :
Previous
Next Post »

TOP εβδομαδας