Νέα Υόρκη είναι η πόλη μου - Ομορφα Ταξιδια
Ομορφα Ταξιδια

Νέα Υόρκη είναι η πόλη μου





Όταν κάποιος έρχεται να με επισκεφθεί , το πρώτο μέρος που  πηγαινω είναι Chinatown . Αν και είναι διαβόητη για την ισχυρή μυρωδιές ψάρια και βρώμικα πεζοδρόμια , νομίζω ότι συνοψίζει Chinatown μέχρι τη μοναδικότητα της Νέας Υόρκης . Πολυσύχναστες και θορυβώδεις δρόμους της είναι γραφική , καθώς , και έχω πάντα ένα φύσημα βρίσκοντας περίεργες τροφές και παιχνίδια .






Η άνοιξη είναι η καλύτερη εποχή για να επισκεφθείτε την πόλη μου , επειδή όλοι είναι στο δρόμο και ο καιρός είναι τέλειος . Ο καθένας παίρνει συγκινημένος ότι ο χειμώνας έχει τελειώσει και ότι το καλοκαίρι έρχεται . Ξαφνικά βλέπετε τους ανθρώπους στους δρόμους και πάλι να δοκιμάσει τα νέα εστιατόρια , να ελέγξει έξω τα καταστήματα , και μόλις πάει στό σπίτι για να δείτε όλα τα πράσινα . Όμορφα λουλούδια και δέντρα στην άνθιση κίνηση στους δρόμους .

Μπορείτε να δείτε τα καλύτερα της πόλης μου από το Brooklyn Bridge Park . Δεξιά από το νερό , μπορείτε να πάρετε μια καταπληκτική θέα στο διάσημο ορίζοντα της Νέας Υόρκης . Είναι δωρεάν , δεν είναι γεμάτο , και μπορείτε να μείνετε εκεί για όσο χρονικό διάστημα θέλετε, έτσι ώστε thats γιατί μου αρέσει περισσότερο από το Empire State Building ή οποιοδήποτε άλλο κύριο τουριστικό αξιοθέατο .

Οι ντόπιοι ξέρουν να παρακάμψετε Times Square και το check out Washington Square Park αντ 'αυτού. Times Square είναι άγρια ​​και ενδιαφέρον να δούμε , αλλά αν ψάχνετε για ένα μέρος για να καθίσετε και να απολαύσετε ένα όμορφο απόγευμα Washington Square Park είναι το ιδανικό μέροςι . Είναι πραγματικά χαλαρωτική και υπάρχουν πάντα μια χούφτα ενδιαφέροντες χαρακτήρες και καλλιτέχνες του δρόμου για να φωτίζει μέχρι τη μέρα σας .

Village Shop Το σκάκι είναι το μέρος για να αγοράσετε αυθεντικό , τοπικά σουβενίρ . Ακριβώς δίπλα στο Washington Square Park μπορείτε να βρείτε όλα τα είδη των δροσερό σκακιέρες που αντιπροσωπεύουν Νέα Υόρκη. Δεν νομίζω ότι μπορείτε να αγοράσετε σκακιέρες , όπως αυτό οπουδήποτε αλλού στον κόσμο , καθώς το κατάστημα είναι πραγματικά δροσερό .


Στο παρελθόν , αξιοσημείωτη άνθρωποι σαν τον John Lennon , Keith Haring , και Mark Gonzales έχουν καλέσει σπίτι της πόλης μου .

Καλύτερο μουσείο της πόλης μου είναι το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης , επειδή είναι τεράστια , πολύ καλά σχεδιασμένο , και έχει περισσότερα από αρκετά πράγματα να δείτε . Υπάρχει πάντα τουλάχιστον ένα show εκεί που αξίζει τον έλεγχο έξω .

Αν υπάρχει ένα πράγμα που πρέπει να ξέρετε για να πάρει γύρω από την πόλη μου , είναι ότι τα τρένα για τα Σαββατοκύριακα είναι γελοία αναξιόπιστα . Είναι μια περίεργη συμβουλή να δώσει, αλλά τα Σαββατοκύριακα δεν το σχέδιο για να πάρει οπουδήποτε αυτό είναι πάνω από 20 τετράγωνα μακριά για την ώρα .

Το καλύτερο μέρος για να περάσετε χρόνο σε εξωτερικούς χώρους στην πόλη μου είναι το Central Park . Αυτό είναι ένα δεδομένο . Είναι ιδανικό για όλες τις περιστάσεις . Όταν είναι ωραία έξω μπορείτε να βάλετε γύρω από το γρασίδι και μόλις κρεμάσει έξω με τους φίλους σας , και όταν είναι κρύο και χιόνι μπορείτε έλκηθρο , φτιάχνει έναν χιονάνθρωπο , ή να έχουν ένα χιονοπόλεμο .

Η πόλη μου δεν ξέρει πραγματικά πώς να γιορτάσουν Απόκριες, επειδή η παρέλαση που έχουμε είναι μια τέτοια πόλη μεγάλη έλξη. Είτε κάθεστε στο σπίτι βλέποντας ζωντανά στην τηλεόραση , στο δρόμο βλέποντας να περάσει από , ή στην παρέλαση , ντυμένοι μέχρι τον εαυτό σας , και ένα μέρος της , είναι πάντα ένα ωστικό κύμα . Οι άνθρωποι λαμβάνουν κοστούμια τους πολύ σοβαρά , και μπορείτε να δείτε κάποια τρελά πράγματα , αυτό είναι πραγματικά το μυαλό -blowing .

Μπορείτε να πείτε εάν κάποιος είναι από την πόλη μου, αν είναι για το περπάτημα πάνω από 10 τετράγωνα , χωρίς διαμαρτυρίες . Η Νέα Υόρκη είναι συνεχώς σε κίνηση .


Για μια φανταχτερη νύχτα έξω , μου αρέσει να περπατήσων και να δοκιμάσω σε ένα νέο πολυτελές εστιατόριο . Συνήθως, δεν βγείνετε έξω για φαγητό , αλλά η Νέα Υόρκη σίγουρα δεν στερείται τα καλά εστιατόρια , και υπάρχουν πάντα νέα για να δοκιμάσετε .

Ακριβώς έξω από την πόλη μου , μπορείτε να επισκεφθείτε το Long Beach ή Rockaway Beach και το surf . Παραδόξως λιγότερο από μία ώρα μακριά από την πόλη μπορείτε να βρείτε τα κύματα παγκόσμιας κλάσης με το σωστό φούσκωμα . Αλλά ακόμα και αν surfing δεν είναι το πράγμα σας , μια μέρα στην παραλία είναι πάντα αναζωογονητικό , ειδικά κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού Νέα Υόρκη .

Η πόλη μου είναι γνωστή για να είναι αγενείς και επιθετικοί , αλλά είναι πραγματικά φιλόξενη . Κάθε φορά σε μια στιγμή που θα χτυπήσει τους ώμους με κάποιον , αλλά υπάρχουν wayyy πάρα πολλά ωραία και ενδιαφέροντα άτομα που ακυρώνουν ότι έξω .

Η καλύτερη υπαίθρια αγορά στην πόλη μου είναι η Union Square αγορά . Όλα τα είδη των φρέσκα και βιολογικά τρόφιμα προέρχονται από τοπικές γεωργικές εκμεταλλεύσεις , και το σύνολο του πάρκου μυρίζει καταπληκτικά για ολόκληρη την ημέρα . Μπορείτε να πείτε ότι είναι φυσικό και φρέσκο ​​πάρα πολύ, διότι τα πάντα είναι εκεί τόσο εποχιακά .

Bagel του Murray είναι το αγαπημένο μου μέρος για να πάρετε πρωινό και Zum Schneider είναι το σημείο για αργά το βράδυ τρώει .

Για να μάθετε τι συμβαίνει τη νύχτα και τα Σαββατοκύριακα , διαβάστε στο δρόμο αφίσες . Εχουν αναρτηθεί παντού , και θα σας πω όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε για προσεχείς εκδηλώσεις και συναυλίες .

Το μεγαλύτερο γεγονός της πόλης μου σπορ είναι ... αυτό είναι πάρα πολύ δύσκολο . Παρακολουθήστε τους στο Madison Square Garden .


Όταν αισθάνομαι ανεπάρκεια ταμειακών διαθεσίμων , πιάσε απλά ένα χοτ ντογκ από τα κλασικά Νέα Υόρκη πωλητές δρόμο . Αλλά στην Chinatown υπάρχει αυτή η μικρή τρύπα στον τοίχο από την Worth Street, όπου μπορείτε να πάρετε πέντε dumplings για να κλέψει ( 1,25 δολάρια κατά την τελευταία επιταγή) .

Για να ξεφύγουν από την πολυκοσμία , οδηγώ έξω για Long Beach , σέρφινγκ , και να αρπάξει ένα burger από Five Guys .

Εάν η πόλη μου ήταν μια διασημότητα θα ήθελα να είναι ο Charlie Sheen , γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι πρόκειται να συμβεί στη συνέχεια .

Το πιάτο που αντιπροσωπεύει την πόλη μου καλύτερη είναι η πίτσα και Snapple είναι η υπογραφή ποτό της πόλης μου .

Το Flatiron είναι το αγαπημένο μου κτίριο στην πόλη επειδή είναι εκπληκτικά όμορφη και σας δίνει μια υπέροχη θέα κάτω από δύο από τις πιο συναρπαστικές λεωφόρους της Νέας Υόρκης .

Το πιο τυχαίο πράγμα για την πόλη μου είναι οι διαφημίσεις που βλέπετε στο μετρό . Κάποιοι από αυτούς δεν έχουν κανένα νόημα ή είναι περίπου τα πιο άσκοπη πράγματα .

Terminal 5 είναι το καλύτερο μέρος για να δείτε ζωντανή μουσική , αλλά αν είστε στη διάθεση για χορό , ελέγξτε έξω ... Δεν είμαι σίγουρος ? Εγώ δεν το κάνουμε αυτό ακόμα .

Manhattanhenge μπορούσε να συμβεί μόνο στην πόλη μου . Είναι όταν ο ήλιος ευθυγραμμίζεται με το πλέγμα δρόμο της πόλης και φωτίζει τα πάντα . Είναι πραγματικά εντυπωσιακό .

Την άνοιξη θα πρέπει να παρακολουθήσουν ένα παιχνίδι Yankees .

Το καλοκαίρι θα πρέπει να πάω να δω μια ελεύθερη εκδήλωση στο Central Park ή το πάρκο Prospect στο Μπρούκλιν . Μπορείτε να δείτε δωρεάν ταινίες , τη Φιλαρμονική της Νέας Υόρκης και συναυλίες από διάσημα συγκροτήματα που έρχονται από όλο τον κόσμο .

Το φθινόπωρο θα πρέπει να πάτε βόρεια της πολιτείας και δείτε όλες τις αλλάζουν χρώμα τα δέντρα .

Το χειμώνα θα πρέπει να πάτε στην αγορά Union Square διακοπών για να κάνει ψώνια δώρο σας , και να έχουν την καλύτερη ζεστό μηλίτη και ζεστή σοκολάτα ποτέ . Θα πρέπει επίσης να περπατήσετε γύρω από Fifth Avenue για να δείτε όλα τα χριστουγεννιάτικα στολίδια και τα φώτα .

Αν έχετε παιδιά ( ή ένα παιδί στην καρδιά ) , δεν θα θέλετε να χάσετε Παρέλαση ημέρας των ευχαριστιών του Macy Ημέρα . Διάσημοι χαρακτήρες από ταινίες, κινούμενα σχέδια , κόμικς , και παίζει πετάξει κάτω Broadway . Θα χρησιμοποιηθεί για να προσβλέπουμε σε αυτή την εκδήλωση κάθε χρόνο, όταν ήμουν νεότερος .

Το καλύτερο βιβλίο για την πόλη μου είναι ... Δεν ξέρω από κάθε βιβλίο που αιχμαλωτίζει την αίσθηση ότι η Νέα Υόρκη προσφέρει .

πηγη

Οι καλύτερες προσφορές ξενοδοχείων στην Ελλάδα!Κάντε κλικ εδώ!
Subscribe to this Blog via Email :
Previous
Next Post »

TOP εβδομαδας