Μπορεί ένα μικρό κορίτσι, μία χριστουγεννιάτικη διαφήμιση και ένας Άγιος Βασίλης να ευαισθητοποιήσουν τον κόσμο για την άνοια; Η απάντηση είναι ναι.
Η διαφήμιση που έχει τίτλο «Santa Forgot» (Ο Άγιος Βασίλης ξέχασε) δημιουργήθηκε από το Κέντρο Έρευνας για το Αλτσχάιμερ της Μεγάλης Βρετανίας (Alzheimer Research UK), και μέσα από μία συγκινητική ιστορία προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με την άνοια και τη νόσο Αλτσχάιμερ.
Ο Stephen Fry αφηγείται και δύσκολα θα αφήσει κάποιον ασυγκίνητο, αφού καταφέρνει να θίξει με ουσιαστικό τρόπο ένα πολύ ευαίσθητο θέμα.
Δείτε το βίντεο:>>
Η διαφήμιση που έχει τίτλο «Santa Forgot» (Ο Άγιος Βασίλης ξέχασε) δημιουργήθηκε από το Κέντρο Έρευνας για το Αλτσχάιμερ της Μεγάλης Βρετανίας (Alzheimer Research UK), και μέσα από μία συγκινητική ιστορία προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με την άνοια και τη νόσο Αλτσχάιμερ.
Ο Stephen Fry αφηγείται και δύσκολα θα αφήσει κάποιον ασυγκίνητο, αφού καταφέρνει να θίξει με ουσιαστικό τρόπο ένα πολύ ευαίσθητο θέμα.
Δείτε το βίντεο:>>