Το μπλε κρασί. Η καινούργια μόδα της οινοποιίας που κάνει θραύση στις ευρωπαϊκές αγορές. Από που εμπνεύστηκαν οι δημιουργοί του. - Ομορφα Ταξιδια
Ομορφα Ταξιδια

Το μπλε κρασί. Η καινούργια μόδα της οινοποιίας που κάνει θραύση στις ευρωπαϊκές αγορές. Από που εμπνεύστηκαν οι δημιουργοί του.

Το μπλε κρασί. Η νέα μόδα της οινοποιίας που κάνει θραύση στις ευρωπαϊκές αγορές. Από που εμπνεύστηκαν οι δημιουργοί του.




Υπάρχει κόκκινο κρασί, λευκό κρασί, ακόμη και ροζέ κρασί.






Τώρα πια όμως υπάρχει και το μπλε κρασί, που οι δημιουργοί λένε ότι ταιριάζει πολύ με το σούσι, τα nachos με guacamole, την καρμπονάρα και τον καπνιστό σολομό.


Είναι φτιαγμένο από άγνωστο μείγμα λευκών και κόκκινων σταφυλιών, που προέρχονται κυρίως από αμπελώνες στην La Rioja, στην Zaragoza, στην León και στην Castilla-La Mancha, λίγο έξω από τη Μαδρίτη.


Δημιουργήθηκε από έξι νεαρούς Ισπανούς επιχειρηματίες, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Χώρας των


Βάσκων και του Τμήματος Έρευνας Τροφίμων της βασκικής κυβέρνησης AZTI Tecnalia.


Στόχος είναι να προσελκύσει τους νέους και να διεισδύσει στην ευρωπαϊκή αγορά.


Δημιουργήθηκε από τους Iñigo Alday, Imanol López, Jen Besga, Gorka Maiztegi, Aritz López και Taig Mac Marthy στην περιοχή των Βάσκων.


Το Gik, όπως ονομάζεται, κατατάσσεται στην κατηγορία των δροσερών, γλυκών λευκών κρασιών.





Το μείγμα αυτό περιέχει 11,5% αλκοόλ και η απόχρωση του είναι νέον μπλε λόγω της ανθοκυανίνης.


Δηλαδή της χρωστικής ουσίας που βρίσκεται στο δέρμα των σταφυλιών και της indigo, της χρωστικής ουσίας που εξάγεται από το φυτό tinctoria Isatis.


Επίσης, προστίθεται και μια μη – θερμιδική γλυκαντική ουσία.


Η τιμή μπουκαλιού 750 ml στην αγορά κυμαίνεται από 11 – 12 δολάρια.


Μετά από δύο χρόνια έρευνας και ανάπτυξης, το Gik λανσαρίστηκε αρχικά μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας.


Γρήγορα όμως η εταιρεία επεκτάθηκε με λιανικές πωλήσεις στη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ολλανδία και τη Γερμανία.


Πλέον οι ιδρυτές του στοχεύουν στις Η.Π.Α.


Ο συνιδρυτής Aritz López εξηγεί κανένας από την ομάδα των επιχειρηματιών δεν είχε εμπειρία στην οινοποίηση.


Όλοι όμως ήθελαν να δημιουργήσουν κάτι πραγματικά καινοτόμο.


«Η ομάδα συλλογικά αισθάνθηκε ότι από την βιομηχανία οίνου της Ισπανίας έλειπε μια μικρή επανάσταση.


«Εμείς μεγαλώσαμε σε μια χώρα με ισχυρή κουλτούρα κρασιού, αλλά η οινοποιία ήταν πάντα μια δουλειά για ειδήμονες.


Έτσι σκεφτήκαμε το πώς θα φτιάξουμε ένα κρασί από πραγματικούς ανθρώπους που να προορίζεται για πραγματικούς ανθρώπους και όχι ένα κρασί από ειδικούς προορισμένο για ψευτογνώστες «.


Η έμπνευση για το μπλε χρώμα ήρθε από το βιβλίο Blue Ocean Strategy, που έγραψε ο γεννημένος στην Κορέα, σύμβουλος επιχειρήσεων W. Chan Kim.


«Το βιβλίο μιλάει για κόκκινους ωκεανούς, που συμβολίζει τις αγορές που είναι κορεσμένες από ειδικούς (καρχαρίες). Αγωνίζονται για τις ίδιες μεταβλητές και για τη μείωση του αριθμού των πελατών (ψάρια), καταλήγοντας έτσι το νερό, να γίνεται κόκκινο.


Είναι απαραίτητο να αντιστραφεί αυτό, μέσω της καινοτομίας και της δημιουργίας νέων μεταβλητών, πίσω στο μπλε.


Έτσι, μας φάνηκε πολύ ποιητικό το να μετατρέψουμε ένα παραδοσιακό κόκκινο ποτό σε μπλε,» ανέφερε ο López.





Ο Aritz López λέει επίσης ότι «το μπλε αντιπροσωπεύει την κίνηση, την καινοτομία, την ρευστότητα, την αλλαγή, και το άπειρο.


Σε γενικές γραμμές, ο ίδιος και οι συνεργάτες του επιδιώκουν την πρόσβαση σε μια νέα γενιά καταναλωτών που αναζητούν μια μοναδική εμπειρία κρασιού.


«Εμείς δεν πιστεύουμε σε κανόνες γευσιγνωσίας και δεν νομίζω ότι κανείς θα πρέπει να μελετήσει τη Βίβλο της οινολογίας, για να απολαύσει ένα ποτήρι κρασί.


Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κάναμε ένα αντι-φύλλο τεχνολογίας.»


Πηγή

Οι καλύτερες προσφορές ξενοδοχείων στην Ελλάδα!Κάντε κλικ εδώ!
Subscribe to this Blog via Email :
Previous
Next Post »

TOP εβδομαδας