Διαβάστε μερικά έξυπνα tips για να μην δυσανασχετείτε τις ώρες που περνάτε στην δουλειά! Οργανώστε τον χρόνο σας και αντιμετωπίστε πιο ξεκούραστα την απαιτητική καθημερινότητα.
Ξεφορτωθείτε το ρολόι ! Ο χρόνος είναι σημαντικός, η ακρίβεια σημαντική, αλλά καταλήγουμε να αγχωνόμαστε για τα λεπτά αντί να τα διαχειριζόμαστε σωστά. Σταματήστε λοιπόν να φοράτε ρολόι και επικεντρωθείτε στο "τι χρειάζεται" για να γίνει κάτι, παρά στο "πόσο χρόνο χρειάζεται".
Θυμηθείτε το Νόμο του Πάρκινσον «Η εργασία εκτείνεται ώστε να γεμίσει το χρόνο που διατίθεται για την ολοκλήρωσή της», παρατήρησε ο συγγραφέας Σίριλ Νόρθκοουτ Πάρκινσον το 1955. Ο καλύτερος τρόπος να περνάτε λιγότερο χρόνο δουλεύοντας είναι να τηρείτε το ωράριό σας. Η δουλειά δεν πρόκειται να τελειώσει ποτέ οπότε ορίστε προθεσμίες και οργανωθείτε σωστά.
Αποφύγετε τα άνευ λόγου «μπλεξίματα» Αφιερώστε ένα μήνα χωρίς να επαναλαμβάνετε τα κουτσομπολιά του γραφείου ή τις συζητήσεις για τα δυσμενή οικονομικο-πολιτικά τεκταινόμενα. Διατηρήστε το πλαίσιο αρχών σας στο ακέραιο. Πρέπει πάντα να θυμόμαστε ποιοι είμαστε να χρησιμοποιούμε τα πιστεύω μας ως μέσο προστασίας.

Μην ξεχνάτε, τέλος, να κάνετε την μαγική ερώτηση… «Και, τι έγινε;» Κάντε την στον εαυτό σας και στους άλλους. Το αποτέλεσμα είναι θεαματικό! πηγη