Γνωρίστε τη φετινή «Βασίλισσα του Καρναβαλιού» της Ξάνθης - Ομορφα Ταξιδια
Ομορφα Ταξιδια

Γνωρίστε τη φετινή «Βασίλισσα του Καρναβαλιού» της Ξάνθης






Η 20χρονη Βάγια Χρυσού - Ζέρβα, σπουδάζει δημοσιογραφία και στο παρελθόν είχε κερδίσει τους τίτλους της Miss Τουρισμός 2016 και του Best Model of Greece 2016Η Βάγια Χρυσού - Ζέρβα που κατάγεται από την Καβάλα είναι η φετινή Βασίλισσα του Ξανθιώτικου Καρναβαλιού και έχει τραβήξει πάνω της όλα τα βλέμματα με την ομορφιά της.

Η 20χρονη, σπουδάζει δημοσιογραφία και στο παρελθόν είχε κερδίσει τους τίτλους της Miss Τουρισμός 2016 και του Best Model of Greece 2016. Η ίδια δηλώνει πως το να γίνει «Βασίλισσα του Καρναβαλιού» στην Ξάνθη ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα.





«Φέτος έγινε πραγματικότητα το παιδικό μου όνειρο. Κάθε χρόνο οι γονείς μου με έφερναν στην Ξάνθη για τη μεγάλη παρέλαση και εκτός από τα χρώματα, τις μουσικές, τους χορούς, τις σερπαντίνες και τα χαμόγελα του κόσμου, θυμάμαι το δέος που ένιωθα όταν έβλεπα τη βασίλισσα!» λέει με ενθουσιασμό στην εφημερίδα Espresso.

«Ευελπιστώ ο κόσμος να ενθουσιαστεί με την εμφάνισή μου! Η στολή μου, για πρώτη φορά στην ιστορία του καρναβαλιού, θα θυμίζει έντονα Ρίο ντε Τζανέιρο! Φυσικά και έχω άγχος. Θα κάνω πρόβες και βέβαια η οικογένειά μου θα βρίσκεται στον κόσμο. Ο μπαμπάς μου, πάντως, δεν θα φύγει λεπτό από κοντά μου. Τα είπαμε και τα συμφωνήσαμε» αναφέρει γελώντας!




Οι φετινές εκδηλώσεις έχουν θέμα «Τέσσερις Εποχές» και θα κορυφωθούν την Κυριακή 26 Φεβρουαρίου με την παρέλαση των εντυπωσιακών πληρωμάτων και των σχεδόν 30 φαντασμαγορικών αρμάτων!

«Είναι πραγματικά μεγάλη τιμή για μένα να συμμετέχω σε ένα τοπικό έθιμο με μεγάλη πολιτιστική και ιστορική αξία» σημειώνει η γλυκιά Βάγια, η οποία μετά την κατάκτηση και του τίτλου της Μις Θεσσαλονίκη 2016 στα καλλιστεία Ομορφιάς Μακεδονίας - Θράκης είδε την καριέρα της στο μόντελινγκ να απογειώνεται. «Εργάζομαι παράλληλα με τις σπουδές μου τόσο στο πανεπιστήμιο όσο και στη δημοσιογραφία, και παρόλο που δεν μου μένει ελεύθερος χρόνος, το απολαμβάνω» προσθέτει η νέα βασίλισσα της Ξάνθης στην εφημερίδα!


Οι καλύτερες προσφορές ξενοδοχείων στην Ελλάδα!Κάντε κλικ εδώ!
Subscribe to this Blog via Email :
Previous
Next Post »

TOP εβδομαδας