Τα τρένα που φύγαν..................... - Ομορφα Ταξιδια
Ομορφα Ταξιδια

Τα τρένα που φύγαν.....................




Η σιδηροδρομική γραμμή αποτελείται οπό δύο χαλύβδινες σιδηροτροχιές, τοποθετημένες σε στρωτήρες. Το κατάστρωμα της γραμμής, ανάλογα με τις απαιτήσεις και τη μορφολογία του εδάφους, μπορεί να είναι σε όρυγμα ή σε επίχωμα με καταστατικές στηρίξεις. Για να κατανεμηθεί το φορτίο των συρμών στο έδαφος, οι τροχιές στερεώνονται στους στρωτήρες, που τοποθετούνται πάνω σε υποστηρίγματα από στρώμα λίθων, σε κατάλληλο πάχος.


Η Ιαπωνία είναι μέχρι στιγμής η μόνη χώρα στον κόσμο που διαθέτει τρένα μαγνητικής αιώρησης. Τα maglev, όπως είναι γνωστά τα οχήματα αυτά, αιωρούνται σε μικρή απόσταση πάνω από τις ράγες χάρη σε ισχυρά μαγνητικά πεδία - η απουσία τριβών επιτρέπει στο τρένο να αναπτύσσει μεγάλες ταχύτητες και μάλιστα αθόρυβα. Πάντως, το σιδηροδρομικό δίκτυο στο οποίο θα κινούνται τα ιαπωνικά maglev έχουν σχεδιαστεί για ταχύτητες μικρότερες από 500χλμ/ώρα. Η Ιαπωνία ανακοίνωσε σχέδια για την κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής μαγνητικής αιώρησης (maglev), η οποία θα ξεκινήσει τη λειτουργία της την στο τέλος της επόμενη δεκαετίας, προσφέροντας ταχύτητες άνω των 500 χιλιομέτρων ανά ώρα. Τα τρένα μαγνητικής αιώρησης δεν χρησιμοποιούν ρόδες, αλλά αιωρούνται πάνω από τις ράγες χάρη σε ένα ισχυρό μαγνητικό πεδίο, ώστε να ελαχιστοποιούνται οι τριβές. Η μοναδική εμπορική γραμμή maglev στον κόσμο λειτουργεί σήμερα στη Σαγκάη, καλύπτοντας μια απόσταση 30 χιλιομέτρων ανάμεσα στο αεροδρόμιο της πόλης και το εμπορικό προάστιο Πουντόνγκ. Όπως ανακοίνωσε η Εταιρεία Σιδηροδρόμων Κεντρικής Ιαπωνίας

Τα τρένα που φύγαν
αγάπες μού πήρανε.
Αγάπες και κλαίνε,
ποια μοίρα τις μοίρανε;

Δώς μου χέρι να πιαστώ
να πιαστώ, να κρατηθώ,
ένα γέλιο, μια ματιά
κι ανασταίνετ’ η καρδιά.

Το τρένο σε πήρε
πουλί, χελιδόνι μου.
Σε τύλιξ’ η νύχτα
κι ορφάνεψα μόνη μου.



Οι άνθρωποι περιμένουν να δουν τα τρένα του μέλλοντος. Ένας μετρητής αλλάζουν τρένο και ένα τρένο maglev είναι ένας από αυτούς. Ο μετρητής αλλάζουν τρένα μπορεί να τρέξει σε διάφορα πλάτη τροχιάς των σιδηροδρόμων (η απόσταση ανάμεσα στις δύο ράγες παράλληλες). Στην Ιαπωνία, υπάρχουν τέσσερις τύποι του μετρητή και τα τρένα δεν μπορεί να τρέξει για τα διάφορα πλάτη τροχιάς των σιδηροδρόμων. Ο μετρητής αλλάζουν τρένα είναι σε θέση να αλλάξετε την απόσταση των τροχών και να τρέξει σε οποιαδήποτε σιδηροδρομική με διαφορετικό εύρος.


το τρένο του Μέλλοντος
Σαράντα πέντε χρόνια θα χρειαστούν για την ολοκλήρωση της κατασκευής του σιδηροδρομικού δικτύου, που μελετά η κυβέρνηση στην Αυστραλία!

Τρένα υψηλής ταχύτητας

Στη διαδρομή Τόκιο - Οσάκα το Σινκανσέν λειτουργεί από το 1964 με ένα σύστημα 51 συρμών τη μέρα, με σύνολο 50.000 θέσεων. Το τρένο κινείται με ταχύτητα 200 km/h. Στην κεντρική Ευρώπη λειτουργούν τα δίκτυα των τρένων TGV (Γαλλία), ICE (Γερμανία) και AVE (Ισπανία). Συνδέουν τις μεγάλες πόλεις της Γερμανίας, Γαλλίας, Ισπανίας, Ελβετίας, Αυστρίας, Βελγίου και Ολλανδίας.
Σε ειδικά διαμορφωμένες γραμμές η ταχύτητα ξεπερνά τα 300 km/h.
Λειτουργούν δίκτυα με 30 περίπου διαφορετικά πλάτη από 0,600 m μέχρι 1,676 m, αλλά κανονικό εύρος θεωρείται το 1,435 m, που εφαρμόζεται στο μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης και της Αμερικής, την Κίνα και σε ορισμένες γραμμές της Ιαπωνίας. Για να διατηρηθεί η μεγάλη ταχύτητα και στις καμπύλες επιβάλλεται η εξωτερική γραμμή να βρίσκεται πιο ψηλά από την εσωτερική για να εξουδετερωθούν τα αποτελέσματα της φυγόκεντρης δύναμης.


Αρχείο:TGV train inside Gare Montparnasse DSC08895.jpg Η μέγιστη υπερύψωση όμως δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερη από 22 εκ. Το υλικό κίνησης περιλαμβάνει κύρια δύο κατηγορίες: το υλικό έλξης, δηλαδή τις διάφορες κινητήριες μηχανές και το τροχαίο υλικό, δηλαδή τις επιβατικές άμαξες και τις ειδικές άμαξες, όπως οι ταχυδρομικές, οι κλινάμαξες, στις οποίες τα καθίσματα, με ειδικό μηχανισμό, μετατρέπονται σε κρεβάτια, τα εστιατόρια, οι αυτοκινητάμαξες, οι φορτάμαξες, τα εμπορευματοκιβώτια κ.ά.
Συρμός TGV στο σταθμό Μονπαρνάς, Παρίσι



Η γέφυρα Pamban, Ινδία




Τρένα υψηλής ταχύτητας
Η Κίνα σχεδιάζει να επενδύσει 700 δισ. γιουάν (105,2 δισ. δολ.) ετησίως σε γραμμές τρένων υψηλής ταχύτητας για τα επόμενα πέντε χρόνια, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της China Business News.
Τρένα υψηλής ταχύτητας Η Κίνα έχει δώσει προτεραιότητα στην ανάπτυξη τρένων υψηλής ταχύτητας προκειμένου να εξυπηρετηθεί η ανάπτυξη της στρατηγικής της χώρας για την ανάδυση της βιομηχανίας της, αναφέρει η εφημερίδα παραπέμποντας σε ομιλία του Κινέζου αντιπροέδρου Zhang Dejiang στις 7/12 στη διάρκεια της 7ης Παγκόσμιας Συνδιάσκεψης για τα τρένα υψηλής ταχύτητας.
Σύμφωνα με τα επίσημα σχέδια, η χιλιομετρική απόσταση που καλύπτουν τα τρένα στην Κίνα θα ξεπεράσει τα 120.000 χιλιόμετρα ως το 2020 και από αυτά τα 16.000 χιλιόμετρα θα αφορούν τις νέες σιδηροδρομικές γραμμές για τρένα υψηλής ταχύτητας.













Οι καλύτερες προσφορές ξενοδοχείων στην Ελλάδα!Κάντε κλικ εδώ!
Subscribe to this Blog via Email :
Previous
Next Post »

TOP εβδομαδας