Πετώντας ένα χαρταετό για εναέρια αιολικής ενέργειας - Ομορφα Ταξιδια
Ομορφα Ταξιδια

Πετώντας ένα χαρταετό για εναέρια αιολικής ενέργειας




Είδα μια επίδειξη αυτής της πολλά υποσχόμενης νέας τεχνολογίας το Μάιο. Κατά τον ουρανό, το μεγάλο μαύρο και άσπρο πανί ήταν σίγουρα ένα εντυπωσιακό θέαμα. Βλέπετε παρόμοια χαρταετούς τράβηγμα surfers, αλλά εδώ σε ένα πεδίο που δεν απέχει πολύ από το τμήμα αεροδιαστημικής μηχανικής του Πανεπιστημίου Τεχνολογίας Ντελφτ , οι Κάτω Χώρες, το πανί kite δεν είναι σαφές για τον αθλητισμό.



"Με ένα τετράγωνο πανί 25 μέτρων, όπως ότι μπορούμε να παράγει αρκετή ενέργεια για να καλύψει τις ανάγκες των 40 νοικοκυριά, με λιγότερο [περιβάλλον] επιπτώσεις από ό, τι ένα συμβατικό ανεμόμυλο και με μειωμένο κόστος », λέει ο Roland Schmehl στο TU Delft.

Σύμφωνα με Schmehl, εναέρια παραγωγή ενέργειας μπορεί να είναι καθαρότερη, φθηνότερη και πιο αποτελεσματική από ό, τι τα συμβατικά αιολικής ενέργειας γενιάς. «Είναι πλέον σαφές ότι ο κόσμος χρειάζεται περισσότερη ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Και χρειαζόμαστε την πρόοδο να είναι ταχύτερη. Wind είναι ένας σημαντικός πόρος που μέχρι σήμερα έχει περιοριστεί, επειδή τα συμβατικά ανεμογεννήτριες μόνο ξύστε το στρώμα κάτω μέρος του τι είναι διαθέσιμο στην η ατμόσφαιρα. " A 25 τετραγωνικών μέτρων πανί kite θα μπορούσε να παράγει αρκετή ενέργεια για 40 νοικοκυριά, με μικρότερο αντίκτυπο από μια ανεμογεννήτρια και μειωμένο κόστος. Φωτογραφία: Lou Del Bello



Ενώ μια κανονική ανεμογεννήτρια είναι μέχρι και 200 ​​μέτρα ύψος, ο αετός μπορεί να πιάσει πολύ υψηλότερα ρεύματα. «Λειτουργούμε μεταξύ 100 και 300 μέτρα, αλλά χαρταετούς μπορεί στην πραγματικότητα να πετάξει πολύ υψηλότερο. Μέχρι τώρα, το ρεκόρ υψόμετρο 9.740 μέτρων», λέει ο Schmehl.

Kite αιολική παραγωγή ξεπερνά το πρόβλημα της διαλείπουσας ενέργειας, χαρακτηριστική των συμβατικών τεχνολογιών αιολικής ενέργειας, για έναν απλό λόγο: το υψηλότερο πας, τόσο περισσότερο μόνιμα φυσάει ο άνεμος. Airborne ανεμογεννήτριες παρέχουν μια πιο σταθερή ενεργειακή ροή, και είναι πολύ φθηνότερα, καθώς χρειάζονται λιγότερο υλικό από μια ανεμογεννήτρια. Αντί για έναν πύργο χάλυβα, έχετε ένα σύστημα που μοιάζει και λειτουργεί σαν ένα yo-yo.

"Έχετε ένα καλώδιο πηγαίνει στον ουρανό με ένα ιπτάμενο συσκευή συγκομιδής. Ομάδα μας έχει επικεντρωθεί στην εξουσία kite, και συγκεκριμένα το σύστημα άντλησης δύναμης kite. Χρησιμοποιούμε τη δύναμη έλξης ενός πανιού χαρταετού για να τραβήξει ένα καλώδιο από ένα τύμπανο που οδηγεί σε γεννήτρια στο έδαφος.

Μόλις το καλώδιο έχει ξετυλιχτεί τελείως χρειάζεται να κώνους και πάλι, η οποία απαιτεί ένα ορισμένο ποσό της ενέργειας. "Θα πρέπει να σχεδιάσει την άντληση κύκλο, έτσι ώστε να έχουν μια έλξη και μια φάση της ανάκλησης», λέει ο Schmehl. Αυτός και η ομάδα του ήρθε σε μια λύση για την ελαχιστοποίηση των απωλειών ενέργειας. "Εμείς περιστρέψετε τον χαρταετό στον αέρα, όπως το τραβήξει πίσω, έτσι ώστε ουσιαστικά το ρεύμα αέρα κάνει μέρος της εργασίας για μας. Με τον τρόπο αυτό, χρειαζόμαστε λιγότερη ενέργεια για να τυλίξει το καλώδιο."

Ο μηχανισμός μπορεί να συγκριθεί με ένα έμβολο στη μηχανή ενός αυτοκινήτου. "Το έμβολο πηγαίνει πάνω-κάτω. Kite μας ακολουθεί ακριβώς την ίδια αρχή. Αυτή η κίνηση μετατρέπεται σε ενέργεια», λέει ο Schmehl.

"Μόλις εφαρμοστεί σε ένα σύστημα μαζικής παραγωγής, εκτιμούμε ότι το 25 τετραγωνικών μας πρωτότυπο μέτρο δεν θα κοστίσει περισσότερο από ένα μικρό αυτοκίνητο, και θα έχουν τις ίδιες διαστάσεις», προσθέτει.

Αλλά ενώ τα αυτοκίνητα είναι μια καλά εδραιωμένη τεχνολογία, μπορεί να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο και το αυτοκίνητο οικονομίες καθώς κινούνται οι άνθρωποι, kite τεχνολογία εξακολουθεί να κρέμεται από ένα σύρμα. «Το θέμα με εναέρια ενέργεια είναι ότι είμαστε ακόμη σε φάση ανάπτυξης, εξακολουθούν να υπάρχουν προκλήσεις να αντιμετωπίσει, και από την άλλη πλευρά έχουμε πολύ περιορισμένους οικονομικούς πόρους."

Για το σκοπό αυτό, Schmehl κατηγορεί τη στάση των μεγάλων επενδυτών στον τομέα της ενέργειας: δεν αγαπούν το ρίσκο. Ενώ οι πρωτοφανείς περιβαλλοντικές και οικονομικές συνθήκες που μας προτρέπει να αλλάξει, «αυτό παραμένει μια πολύ συντηρητική οικονομία», λέει. Airborne αιολική τεχνολογία δεν είναι ακόμα ώριμη και υπάρχουν προκλήσεις, παραδέχεται, αλλά τα χρήματα είναι αναγκαία για την επιτάχυνση της ανάπτυξης. Οι ερευνητές δεν μπορούν να είναι βέβαιοι ότι όλα θα λειτουργούν όπως θα περίμενε κανείς, αλλά χωρίς επενδύσεις η αβεβαιότητα θα παραμείνει.

Το τρέχον κόστος της παραγωγής ενέργειας με τη χρήση διαφόρων τεχνολογιών δεν είναι η μόνη εξέταση, λέει Schmehl. Υπάρχουν μακροπρόθεσμο κόστος πρέπει να ληφθούν υπόψη. "Ρύπανση συσσωρεύεται σιωπηλά, αλλά σε ένα σημείο φτάνει στο αποκορύφωμά της. Καθώς αρχίζουμε να βλέπουμε σοβαρές συνέπειες για το κλίμα και την ανθρώπινη υγεία, θα πρέπει να λάβει δαπανηρά μέτρα για το μετριασμό τους. Και οι δαπάνες αυτές θα επιβαρύνει τους φορολογούμενους που τώρα επωφελούνται από τα χαμηλά των τιμών της ενέργειας. "

Feed-in tariffs είναι ένας τρόπος για να αντισταθμίσουν αυτές τις αόρατες ζημιές, και τελικά να θωρακίσει την οικονομία ενέργειας από τις διακυμάνσεις των τιμών. Θα καθορίσει την τιμή της ενέργειας για μεγάλο χρονικό διάστημα, αναθέτοντας υψηλότερες τιμές ανά κιλοβατώρα για την καθαρή ενέργεια, προκειμένου να αντικατοπτρίζει το υψηλότερο κόστος παραγωγής τους. Η πρόθεση είναι να ενθαρρύνει τις επενδύσεις και την κίνηση προς τα εμπρός έρευνας.

"Wind ενέργειας που παράγεται αυτή τη στιγμή πηγαίνει σε οκτώ σεντ ανά κιλοβατώρα. Προβλέψεις μας για μεγάλης κλίμακας παραγωγή, με χαρταετούς αρκετών εκατοντάδων τετραγωνικών μέτρων, θα καθορίσει την τιμή σε περίπου δύο λεπτά», λέει ο Schmehl.

Μικρότερα συστήματα όπως το πρωτότυπο Schmehl και η ομάδα του έχουν δοκιμαστεί σε Delft δεν είναι ακόμα αυτό το αποδοτικό, επειδή όσο μικρότερο είναι το πανί, τόσο υψηλότερο είναι το κόστος παραγωγής της ενέργειας. Αλλά η αιολική ενέργεια από ιστίων είναι ένα ιδιαίτερα κινητή τεχνολογία, και αυτό είναι ένα πλεονέκτημα. Για την επίδειξη της τεχνολογίας, η ομάδα Schmehl έχει ξεκινήσει ένα πιλοτικό έργο στην Αφρική , όπου μια μικρή κινητή μονάδα θα συμπληρώσει ηλεκτρικής ενέργειας από ηλιακή παραγωγή.

"Ένα ρυθμιστικό εμπόδιο που αντιμετωπίζουμε αυτή τη στιγμή είναι εναέρια κυκλοφορία. Δεδομένου ότι χαρταετοί πετούν τόσο υψηλή, θα μπορούσαν να επηρεάσουν τα δρομολόγια και θα χρειάζονται ειδική άδεια για να λειτουργούν στην Ευρώπη. Στην Αφρική, όπου η εναέρια κυκλοφορία είναι αραιό, μπορούμε να παρέχουμε ουσιαστική βοήθεια με την παροχή ενέργειας και να πραγματοποιήσει τις δοκιμές σχετικά με το πώς να βελτιώσει το σύστημα μας, "εξηγεί ο Schmehl.

Ίσως όπως ήταν αναμενόμενο, είναι αισιόδοξη για τις προοπτικές για την εξουσία kite - πρόβλεψη ότι μέσα σε πέντε χρόνια θα είναι φθηνά και ευρέως διαδεδομένη. "Δεν μπορείτε να περιμένετε μια βραχυπρόθεσμη επίπτωση από μια αναδυόμενη τεχνολογία, αλλά από το 2020, όταν η ΕΕ θα συνοψίσουμε τα πρόγραμμα Horizon αποτελέσματα, θα είμαστε σε θέση να παρουσιάσει κάποιες καλές ιστορίες επιτυχίας. "




Οι καλύτερες προσφορές ξενοδοχείων στην Ελλάδα!Κάντε κλικ εδώ!
Subscribe to this Blog via Email :
Previous
Next Post »

TOP εβδομαδας