Η εντυπωσιακή Γέφυρα Helix - Ταξίδια Ομορφιας
Taxidia Zohs

Η εντυπωσιακή Γέφυρα Helix









Η Γέφυρα Helix, παλαιότερα γνωστή ως Double Helix Bridge, είναι μια πεζοδρομημένη γέφυρα που συνδέει Marina κέντρο με Marina South στο Marina Bay περιοχή στη Σιγκαπούρη . Ήταν άνοιξε επίσημα στις 24 Απριλίου 2010 στις 21:00, ωστόσο, μόνο το ήμισυ άνοιξε λόγω της συνεχιζόμενης κατασκευή στο Marina Bay Sands.Βρίσκεται δίπλα στο Benjamin Sheares Bridge και συνοδεύεται από μια γέφυρα οχημάτων, γνωστή ως Bayfront Bridge . Ολόκληρη η γέφυρα άνοιξε στις 18 Ιουλίου 2010 για να ολοκληρωθεί το σύνολο διάδρομος γύρω από Marina Bay.

ήταν να καμπύλη της γέφυρας σε ένα τόξο, έτσι ώστε να φτάνει ρευστά σε αιγιαλό περιπάτου σε κάθε πλευρά. Επέτρεψε επίσης τη γέφυρα για τη σύνδεση στο κέντρο της μονοπάτι ένα παρακείμενο γέφυρα οχημάτων, ενώ μετατόπιση μακριά από αυτό πέρα ​​από αυτό το σημείο της σύνδεσης.

© AngusMartin Αναζητώντας μια λεπτή, ελαφριά αντίθεση με την τροχαία γέφυρα, η ιδέα εξελίχθηκε από μια δομή διπλής έλικας. Αυτή η μορφή επέτρεψε το κουβούκλιο, που απαιτούνται από τη σύντομη, να ενσωματωθούν ως διαστήματα πάνελ από γυαλί και διάτρητο χάλυβα, σε αντίθεση με άλλες δομές γέφυρα. Η δομική τυπολογία επίσης αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματική στην εργασία σε ένα καμπυλόγραμμο σχέδιο, και δημιουργώντας μια ενδιαφέρουσα αίσθηση της ροής κυκλοφορίας κατά μήκος της διαδρομής.



© AngusMartin Η Γέφυρα Helix φωτίζεται τη νύχτα με κορδέλες των LED φωτισμού τονίζοντας την αλληλεπίδραση των δύο σωλήνων έλικα και την παρέμβαση, που συνδέει τους δεσμούς τους. Cantilever Τέσσερις ωοειδές σχήμα «λοβοί» έξω από τη δομή που θα επιτρέπει στους ανθρώπους να αποκτήσουν ευρύτερη εκτίμηση της μορφής γέφυρας και την παροχή χώρου συγκέντρωσης για την προβολή εκδηλώσεων κόλπο. Εννοιολογικό πλαίσιο Η μελέτη της γέφυρας Helix ανταποκρίνεται στην εντολή της διεθνούς αρχιτεκτονικού διαγωνισμού καλώντας για μια μοναδική δομική μορφή που θα μπορούσε να είναι συμβολική του στόχου της Σιγκαπούρης για την προώθηση της ταυτότητας της «συνδεδεμένη πόλης της Ασίας. Η έννοια σχέδιο ήταν να καμπυλώνει τη γέφυρα μακριά από παρακείμενο γραμμική γέφυρα οχημάτων, έτσι ώστε να αγγίξει σε ένα σημείο διασύνδεσης για πεζούς, αλλά κατεβαίνουν σε κάθε κατεύθυνση για να συνεχίσει ομαλά κατά μήκος υφιστάμενων περιπάτου σε κάθε άκρο. Η δομή της διπλής έλικας σχεδιάστηκε τόσο ως ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό και συναρπαστική μορφή που ενσωματώνονται με το καμπυλόγραμμο σχέδιο. Αποτελεί μια δυναμική χωρική εμπειρία, καθώς, σε αντίθεση με άλλες δομές γέφυρα, δίνει η πτέρυγα να ενταχθεί στα τμήματα μεταξύ των σωλήνων έλικα και τους δεσμούς διασύνδεσή τους.





Δημόσια + πολιτιστικά οφέλη The Bridge Helix αποτελεί ουσιαστικό δημόσιο σύνδεση πέρα ​​από την εκβολή του ποταμού της Σιγκαπούρης μεταξύ των υφιστάμενων CBD της πόλης και πρόσφατα αναπτυσσόμενη περιοχή Bayfront της. Καμπύλο τόξο του στο σχέδιο επιτρέπει στους ανθρώπους να κατεβαίνουν συνεχώς στα bayfront περιπάτους σε κάθε πλευρά, που συνδέει αυτά τα σημεία με τις υπάρχουσες μεγάλες πολιτιστικές εγκαταστάσεις, όπως το Michael Wilford σχεδιασμένο Esplanade Εθνικό Κέντρο Παραστατικών Τεχνών. Από συμβολική άποψη, Σιγκαπούρη βλέπει το σχεδιασμό ως μιμηθούμε DNA και μεταφέροντας το πνεύμα της αναζωογόνησης.





Σχέση του κατασκευαστική μορφή στο Πλαίσιο The Bridge Helix τρέχει δίπλα σε δύο γραμμικές συγκεκριμένες γέφυρες οχημάτων. Θεωρήθηκε ότι η λειτουργία μιας περαιτέρω Παράλληλα, γραμμική γέφυρα μαζί με αυτές οι δύο θα κατακλυσθούν οι διαβάσεις και να αφήσει την πεζογέφυρα ως ένα πενιχρό συμπλήρωμα των οχημάτων γέφυρες. Κάμπτοντας την νέα γέφυρα μακριά τόσο διευκόλυνε την παρουσία της και της επέτρεψε να ανταποκριθεί σε ένα σημείο όπου οι άνθρωποι μπορούν να εναλλάσσονται. Η καμπυλότητα βοήθησε επίσης να σχηματίσουν μια αίσθηση του περιορισμού στον κόλπο και να ενεργεί ως προβολή αρένα με πολλές εκδηλώσεις νερού Marina Bay.





Ένταξη της Allied Αγωνίσματα Ο σχεδιασμός γέφυρα είναι το προϊόν της συνεργασίας μεταξύ αδιαχώριστη αρχιτέκτονα (Cox Rayner / Αρχιτέκτονες 61 ) και μηχανικός Arup. Η αναγνώρισή της ως μια μορφή τέχνης τόνωσε επίσης την κυβέρνηση να δημιουργήσει ένα γειτονικό πάρκο τέχνης που περιλαμβάνει έργα μαθητής που μας βοήθησε στην επιλογή χωροθέτησης. Κόστος / Αξία Arup διαπιστώθηκε ότι για 280 μέτρο μήκους της, η διπλή έλικα χρησιμοποιεί 5 φορές λιγότερο χάλυβα από ό, τι ένα συμβατικό γέφυρα δοκών κουτί. Το εύρημα αυτό επέτρεψε στον πελάτη να κατευθύνει τη δομή που θα κατασκευαστεί εξ ολοκλήρου από ανοξείδωτο χάλυβα για τη μακροζωία του. Βιωσιμότητα των περιβαλλοντικών επιδόσεων της γέφυρας υπονοείται στη χρήση της ελάχιστης χάλυβα αναφέρθηκε παραπάνω, η οποία αποτελεί βασικό στόχο του σχεδιασμού.










Ψήφισμα Πρόγραμμα The Bridge Helix είναι μόνο διπλή γέφυρα του κόσμου έλικα η οποία ευχαριστεί τον πελάτη (Singapore Government) και τη μοναδικότητα ήταν μια προϋπόθεση για την σύντομη για να διακρίνει τη Σιγκαπούρη ως «συνδεδεμένη πόλη». Ωστόσο, η δομή της διπλής έλικας αποδείχθηκε να είναι μια ιδανική ανταπόκριση στην απαίτηση να συνδεθεί ρευστά τη γέφυρα σε υπάρχοντα περιπάτου σε κάθε πλευρά, η οποία είναι κάθετα μεταξύ τους. Θα διευκόλυνε επίσης την ενσωμάτωση των θόλων και φωτισμού, επίσης, σύντομη απαιτήσεις.

Δειτε το video



Οι καλύτερες προσφορές ξενοδοχείων στην Ελλάδα!Κάντε κλικ εδώ!
Subscribe to this Blog via Email :
Previous
Next Post »

TOP εβδομαδας