Μια γρήγορη συνταγή για μια νόστιμή τηγανιά κοτόπουλο - Ομορφα Ταξιδια
Ομορφα Ταξιδια

Μια γρήγορη συνταγή για μια νόστιμή τηγανιά κοτόπουλο



Η περίοδος νηστείας πέρασε και από σήμερα μπορούμε σιγά σιγά να επανέλθουμε στο διατροφικό μας πρόγραμμα. Για όσους δεν μπορούν Κυριακή του Πάσχα να ψήσουν υπάρχουν γευστικές λύσεις για το τραπέζι μας.
Τηγανιά Κοτόπουλο

Υλικά

4 φιλέτα κοτόπουλο
τον χυμό από 2 λεμόνια
3 κ.σ. μουστάρδα
2 πράσινες πιπεριές
λευκό κρασί
αλάτι
πιπέρι
πάπρικα (προαιρετικά)
λάδι

Εκτέλεση

Πλένω το φιλέτο μου, το κόβω σε μπουκιές και το αφήνω σε ένα σουρωτήρι.Κόβω την πιπεριά μου σε ροδέλες και βάζω το τηγάνι μου να κάψει καλά. Μόλις κάψει ρίχνω το λάδι μου ίσα να καλυφθεί ο πάτος και ρίχνω το φιλέτο μου να τηγανιστεί.

Όταν αρχίζει να παίρνει χρώμα ρίχνω την πιπεριά μου και συνεχίζω το τηγάνισμα. Μόλις σωθεί το λάδι σβήνω με το λευκό κρασί.

Εν το μεταξύ έχω στύψει το λεμόνι και το έχω ανακατέψει με την μουστάρδα. Αφού εξατμισθεί το κρασί, ρίχνω το λεμόνι με τη μουστάρδα. Περιμένω να δέσει το ζουμάκι και είναι έτοιμο. Αλάτι και πιπέρι εγώ βάζω στο μείγμα του λεμονιού.

Preview Image: mirsini.gr

Οι καλύτερες προσφορές ξενοδοχείων στην Ελλάδα!Κάντε κλικ εδώ!
Subscribe to this Blog via Email :
Previous
Next Post »

TOP εβδομαδας